lördag 20 mars 2010

There aint no party like an alcoholic party!

Hej på er,

Jag orkar inte skriva så mycket idag, mer än att jag är på bra humör trots en trötthetskänsla som nu övergått till huvudvärk nästan. Det kan bero på att jag var ute igår - jag och muffe var på Biljard, tillsammans med Emma och hennes vänner. Det var trevligt och jag träffade mycket folk - både nya och gamla (eller ja yngre än mig men som jag känner sen innan, haha!).

Ja, jag har tyvärr inte tid att utveckla mer om gårdagen. Hur som helst, jag vill bara konstatera att jag är awesome och ikväll blir det fest igen! Utgång till Banken denna gången, det ska bli nice!

Jag och Erika har konstaterat nyss att jag kommer att bli skitfull, eftersom jag kommer att äta potatis och purjolöks-soppa strax, vilket inte är tillräckligt redig mat för att dra ut och supa på. Det kommer att snurra till ikväll, minsann! Hur detta slutar få vi,men "Jag känner ingen ånger, känner ingen ånger" (Maskinen- Bränner, sjukt bra festlåt!). Det kommer att bli härligt och skoj och jag har blivit väldigt pepp nu. Lite mat och slänga på sig kläderna jag ska ha ikväll (mina grå-bruna rutiga byxor och farfarströja tror jag att det blir), sen iväg så blir det paaardeey.

Förstår inte att kvinnor börjar "göra vid sig" vid fyra, jag sitter här i vanliga casual kläder och klockan är tjugo i sju. Jag har visserligen duschat och håret är nästan godkändt, men det fixar jag snabbt sen. Kvinnor,alltså!

Nåja, I will get my grub on, sen get my drunk on! 'Cuz there aint no party like an alcoholic parteey!



3 kommentarer:

ireeeejka sa...

1. Tjejer är tjejer (precis som boys will be boys)
2. Vi använder SMINK.
3. Det tar liiite längre tid för tjejer att duscha osv, raka benen, föna håret, platta håret what so ever! Det tar längre tiiiiid.

Japp du kommer bli fullare än fullst, förväntar mig fyllesms!!

PUSS

Annica sa...

Håller med Erika!

Unknown sa...

Boys will be boys, girls will be toys ;)