onsdag 10 mars 2010

Down With The Sickness

Hej bloggen. Idag är jag sjuk.

Och på tal om sjuk(t) så har jag sovit femton timmar inatt! Det ni! Jag somnade runt åtta, sen sov jag i princip fram tills nu vid halv tolv.

Jag vaknade visserligen vid nio och stängde av datorn, och igen vid tio då jag krängde av mig kläderna och gick och lade mig på riktigt, sen sov jag till halv nio imorse då jag gick upp för att ta en Alvedon. Det gjorde så sjukt ont i halsen att jag knappt kunde svälja den..

HAHA "kunde inte svälja" - någon som kan relatera till det?

Hur som helst, jag hatar att va sjuk, att känna sig ständigt trött och hängig, vara snörvlig och speciellt att ha ont i halsen. Jag är sugen på att äta lunch, men vet att det antagligen komma göra ont i halsen - kanske bara ska leva på fil idag?

Å andra sidan så känns det mycket bättre i halsen nu, jämfört med innan, så kanske det inte gör så ont? Jag måste äta nånting i alla fall, sen ska jag se på film och kanske läsa lite.

Har laddat ner Garfield The Movie, som jag kom på att jag faktiskt inte har sett! (den kom ut 2004, helt sjukt! Det är snart 6 år sen! Vart tar tiden vägen?! Känns inte som så länge sen!)

2 kommentarer:

Blondie sa...

Hehehe nej jag kan inte relatera till de ;)

KRYA!!

Unknown sa...

HAHAH så du gillar att svälja ;)?

Tack! :*