måndag 8 mars 2010

I'm so lonesome i could cry.

Hej bloggen.

Idag är en dålig dag, jag går inte in på detaljer. Men allt känns värdelöst. Ännu ett deppigt jävla inlägg, jippie! Men jag orkar inte låtsas, le ett falskt leende och låtsas som allt är okej, det är inte okej. Jag känner mig inte okej.

Inatt var jag uppe till ett och kollade på The Office, sen lade jag mig i min säng och tänkte i två tre timmar innan jag lyckades somna. Det har ingeting att göra med min dygsrytm, mina vanor. Det har att göra med att jag inte lyckas glömma, hur gärna jag än vill. Skjut mig hellre, detta är plågsamt.

Jag har nu förlorat motivationen totalt. Men jag tvingar mig själv att göra allt som jag ska göra idag. Jag har trumlektioner klockan två och klipptid klockan tre (?).. Tror jag. Ska ringa och kolla upp det där.. Sen måste jag plugga (vilket kommer gå bra, och jag har redogörelse imorgon. Helvete!!).

Men det är bättre att göra allt sånt än att sitta här och tycka synd om sig själv, ockupera hjärnan med andra tankar så länge, uppehålla mig och försöka ignorera klumpen i magen..

Inga kommentarer: