torsdag 30 september 2010

Design-problematik.

Hej gott folk!

Jag har spenderat natten till idag med att sitta uppe och pilla i photoshop, eftersom det var väldigt kul och jag glömde att lägga mig. Var uppe till fyra eller något.


Hur som helst - grundläggande konceptet har jag klart, men jag körde fast på en mindre detalj. Nämligen vad det ska stå? Ni vet, där det står "Vad ska stå här?"

Jag vänder mig därmed till er för tips och idéer. Förhoppningsvis så lyser de inte med sin frånvaro bland kommentarerna, jag har trots allt inte så många läsare. Men å andra sidan är det en personlig blogg, så den är kanske inte till större intresse för någon mer än mina närmsta vänner. Men det är irrelevant.


Hjälp mig? Så får ni... En kaka!




PS. JAG ÄR KLAR MED MIN TENTA!! Så jävla skönt! Den ska lämnas in imorgon förmiddag, så jag ska bara orka korrekturläsa den tills imorgon... Ds.

1 kommentar:

seriös tjej _ 93 sa...

Hehe tycker det ska stå "Hence <3 PussY"


HIIHHIH