onsdag 22 september 2010

"Boring, boring, boring...

EXTERMINATE! EXTERMINATE!!"

Ursäkta rycket. Det är ett citat från filmen Sid and Nancy, som Sid och Johnny håller på med lite från och till.




Lite lång video, men vid 1,47 säger de det.. En annan replik är "sex is boring, Sidney", men det kan jag tyvärr inte hålla med om. Men det är en rolig scen. Allt jag hittade var två amerikanska punkar/"emo" (alternativa?) brudar som imiterar dem, ganska väl faktiskt. Fastnade för den, som med Boxxy, fast inte till lika hög grad. Påminner lite om några jag känner. Anyway alla hennes videos är flummiga och meningslösa, men rätt kul. Den imitationen finns här, anyway. Inte för att det intresserar någon? Rubriken var inte det som lockade, då jag sökte på "Sid and Nancy boring". Men som sagt, ointressant antagligen för de flesta. Så skippa hela ovanstående stycke.

Jag har verkligen ingeting att skriva om, idag heller. Märks det?

Jag ville åka och träna idag, men jag har fortfarande lite ont i halsen. Så jag började bra, men sen sket det sig. Underbart! Nåja, jag kommer väl igång ingen. På tal om saker jag inte gjort så har jag inte heller börjat på min tenta, som ska va inlämnad den 1/10. Faktum är att jag inte gjort nånting idag... Mer än sovit och chillat samt trummat lite!

Jag tänkte börja med tentan denna veckan, men det är för mycket tid och tentan kräver bara fyra sidor, så jag har inte orkat. Precis som vanligt. Paniken är min inspiration? Och nu kommer all tid gå åt sysslor inför mitt 20-års kalas också. Tur att jag inte skulle ha min 20-års fest (observera skillnaden) i helgen, det hade blivit för mycket, hur skulle jag hinna? Morsan panikar tillräckligt inför kalaset. Allt ska va skinande fucking rent, som om kungen kom på besök. Precis som vanligt.

Nu har jag inte mer att tråka ut er med idag. Ha det bra och:

PS. Jag är övertrött och flummig igen. Varning, varning. DS.

Inga kommentarer: