onsdag 15 september 2010

I'M NOT LIKE YOU, I JUST FUCK UP.

Helvetes jävla piss och mög.

Hur lyckas jag gång på gång fucka up? Nu har jag blivit av med mitt block och min bok, som dessutom är två dagar försenad redan. Så nu kan jag inte arbeta med seminarieuppgiften till imorgon, vilket kommer få mig att framstå som en lat jävel. Jag är inget bra på att arbeta i grupp, så jag tänkte ta hem det vi kommit fram till och läsa lite och bidra med nånting åtminstone. Egentligen bryr jag mig inte jättemycket, eftersom det inte är betygsgrundande. Men jag tänkte åtminstone försöka bidra med nånting. Jag hatar mer min oförmåga att arbeta med andra människor, vilket inte är speciellt lätt när man är asocial och äcklas av människors ytlighet. Vilket jag gör ibland. Ibland känns det som hela mänskligheten består av totala jävla idioter. Ja. Jag är sjukt bitter. Alla som inte är det, lever i okunnighet. Ignorance is bliss. Blunda för verkligheten och allt skit i världen, acceptera ytliga normer..

"Hela världen är underbar, om man är korkad, tom och glad."

Jag gillar inte Marcus Krunegård, men det citatet är klockrent. Så den låten gjorde han faktiskt bra.

Anyway, nu får jag ingeting gjort idag, lika bra att bara skita i allt. Så får de tycka vad de vill. Gymmet hade inte dem heller, jag ringde dit. Glömde jag dem i Lund? I så fall kanske nån tog hand om det.. Men det mest troliga är att folk bara skiter i det. Fuck folk. People = Shit. Fyfan vad Slipknot är bra när man är sur. Ja annars med förstås!

Ja, jag är omogen. Jag har svårt att anpassa mig till normen, till etablissemanget - något som ses som en del av att mogna och bli vuxen. Jag är en kritisk, bitter, ibland rentav nihilistisk jävel. Ibland avskyr jag hela jävla mänskligheten. Det är sant. Ibland gör jag det.

Jag försöker och försöker, men det känns aldrig som jag kommit rätt. Allt blir bara fel. Nu ska jag lyssna på Slipknot och skjuta allt som rör sig på CoD.






FUCK IT ALL! FUCK THIS WORLD!
FUCK EVERYTHING THAT YOU STAND FOR!
DON'T BELONG! DON'T EXIST!
DON'T GIVE A SHIT!
DON'T EVER JUDGE ME!


Aggresiv musik är det bästa som finns!

Inga kommentarer: