onsdag 15 september 2010

Gör en Lars Ohly..

Ja, jag gör en Lars Ohly och tar tillbaka det jag sagt.. Eller nej, egentligen gör jag inte det, världen är en sugig plats ibland, men jag kanske överdrev lite i min frustration över att jag lever i ständig anarki. Jag har ingen ordning på någonting, känns det som, allt är bara kaos.

Så är visserligen inte fallet, jag har ändå blivit betydelsefullt bättre på att komma ihåg saker, jämfört med när jag va liten och glömde läxan i plugget varje dag, så morsan fick köra mig så jag kunde hämta dem. Just nu råkar allting bara vara mer oordnat än vanligt, vilket säger en del... Har väl fortfarande rätt mycket att tänka på och ibland blir småsaker droppen, som får bägaren att rinna över. Jag kan bli ursinnig eller jättedeppig över ingenting. Min värld bara rasar samman.

Men jag kommer över det, biter ihop och kämpar vidare.






Satir är så jävla kul! Valmusikal från valet 2006, det vill säga förra valet. Men fortfarande rolig. "Jag tar tillbaka allt jag tagit tillbaks allt som jag sagt!"

Låt inte den clownen komma in i riksdagen, ni som ska rösta på Söndag!

Inga kommentarer: