lördag 11 september 2010

Oh, why are we keeping score?

Goddag bloggen! Idag tänkte jag inte skriva så mycket alls, utan bara dela med mig av underbar musik.

Den spelades på Bandit (den ENDA radiokanalen man kan lyssna på!) igår och jag blev omedelbart galen i den. Jag mindes inte artisten, men lyckades hitta den på Spotify och den är så underbart bra.

Bandet heter förövrigt Needtobreathe och detta Alabama-baserade band har gjort många fler bra låtar, lite (kristen? Tyvärr misstänker jag det) pop-rock, med stänk av sydstats-feeling, som får mig att längta tillbaks till staterna. Väldigt mysig musik.Så jag rekommenderar att ni kollar upp dem, de finns som sagt på Spotify.

Men låten, just det, låten. Låten som jag blev lite smått kär i, med Needtobreathe heter The Outsiders, lyssna och njut!

4 kommentarer:

Annica sa...

blir galen att jag inte kan kommentera din blogg, det suuuuuuuuuger kuk.

Annica sa...

DET GICK NU, WOHOOOOO. FUCK YEAH. NU SKA DU FÅ KOMMENTARER IFRÅN MIG IGEN!!!!!!!! ROCK OOOOOON DUDEE.

(Nej jag är inte full, övertrött)

Annica sa...

ps. rock klassiker går med att lyssna på, men vet inte om de har web radio. Men alltid när jag åker bil med pappa så är den kanalen på! ds.

Unknown sa...

Woohoooo, säkert att du inte är lite full ;)?

Vi har (nog?) inte rock klassiker här nere, kan checka å se fall den finns på nätet! Bandit kan man däremot få in i radion numera! Vilket är awesome!

Rock on! \m/