söndag 21 februari 2010

What's up with my heart, when it skips a beat.

Hej alla. Jag sitter här och tänker, så jag bestämde mig för att blogga om det.


Sitter och lyssnar på dagens låt (se nedan) om och om igen, och tänker på gårdagen -i alla avseenden. Både en jobbig och rolig dag, delvis. Låten får mig att tänka på dig, och jag vet inte om du läser, men jag är ledsen ifall jag sårat dig. Det känns.. fan. Men det var nog för det bästa, tyvärr. Hoppas bara inte du hatar mig nu.



Men nog om det (jag får ont i magen). Kvällen var trevlig iaf, förfestade hos Simone, småsöp på hennes rum, fan vad varmt det blev. Så vi gick ut hela tiden men då frös jag ihjäl och gick in igen. Sen skulle Simones kompis, Lollo, hämta pengar,så vi gick runt en massa i snön, och kastade snöbollar och sånt, skitkul! Men hon följde aldrig med till Banken, hon stanna hos sin pojkvän istället, haha.Sen drog vi ut till banken, chillade mest, tog en öl och en shot, sen ville jag gå ner och hoppa runt i folkmassan , för det var liveband och dem var jävligt nice!

Sen hällde nåt pucko sin drink (öl?) över balkongen ut på dansgolvet, och jag fick allt över mig typ, min skjorta lär vara lagom mysig idag, helt klistrig och äcklig. Jäkla idiot! Så vi gick upp igen, men jag kunde inte sitta still länge för de körde klyschiga låtar som Living On A Prayer (då gick jag verkligen igång, och ville gå ner igen), och Summer of -69, och jag hoppade runt som en gaalning. Sådana låtar är sjukt pepp när man är lite (läs: ganska) på örat!

Sen skulle vi gått hem till vä med (8 km), men vi fick skjuts av Simones farsa, så det blev bara en mindre promenad i Vä, sen hem och koka pasta och fyllesnacka vid fyra halv fem tiden! Haha.

Idag var det tänkt att jag skulle börja på min analys, som ska in på Onsdag (på ca. 5 sidor), men vi ska till Farfar vid tre för att ha fyller år, känns inte som jag får mycket skrivet. Jag sitter här och tänker istället, så får jag stressa ihop 4-4.5 sidor på två dagar, borde funka! That's how i roll!

Jag vet, sjukt illa. Men sån är jag, och det är mitt val, right?

Inga kommentarer: