onsdag 10 februari 2010

What a wicked game you play, to make me feel this way.

Mina damer och herrar låt mig välkommna er till mitt ottroligt spännande liv.

Jag vet inte varför jag insisterar med att skriva dagligen, jag tror knappast att så många läser, vad jag känner till har jag en eller två trogna läsare. Det är nån sorts tvångstanke, jag vill börja blogga igen.

Jag nös just och fyllde handen med snor, vilket var mindre mysigt, så det är väl onödigt att säga att jag inte mår så mycket bättre idag.Positivt är åtminstonde att jag gick och la mig tidigt (läs: halv tolv), och somnade faktiskt i tid (läs: runt midnatt) och gick upp före tolv!

Faktum är att jag varit uppe i över en timme nu, vilket känns bra. Trodde inte jag skulle kunna somna, men det gick, jag glömde mina bekymmer och skönk in i en avslappnande skön sömn. Jag vill sova mer, då försvinner allt, det är så himla skönt att sova. Ändå säger de att vi sover en tredjedel av våra liv. Jag vill sova bort minst hälften, så blir det hälften så jobbigt?





What a wicked game you play
To make me feel this way
What a wicked thing to do
To let me dream of you
What a wicked thing to say
You never felt this way

1 kommentar:

Annica sa...

Mums på låten!
Omums på förkylning (jag är med det!)