fredag 19 februari 2010

So scream aim and fire.

Hej alla eventuella läsare (hur många det nu må vara?)!

Jag har som påpekat inte bloggat på ett tag, av anledningen att jag inte riktigt vetat vad jag ska skriva, det känns så onödigt att lista vad jag gjort, när min vardag är så händelselös.

Jag steg upp för en halvtimme sen, vaknade för nästan en timme sen, men det är jätteskönt att bara ligga och dra sig! Så jag är helt nyvaken, och kräver kaffe! Nu! Pronto! Sen kanske lite lunch (frukost är överskattat!).

Ja, vad mer finns att tillägga? Har börjat gilla Bullet For My Valentine, vilket är en oroande tendens, att "emo"-stämplade metalcore/posthardcore band är så bra! Men jag struntar i stämplar, musik som musik, jag lyssnar på det som är bra!

Härligt att jag ska se dem (?) i sommar på Metaltown, förhoppningsvis i alla fall. Samt In Flames, Dark Tranquility, Sonic Syndicate och Rammstein!! Det kommer bli övernice!

Jag hade velat gå på nån festival till i sommar, men verkar inte finnas så mycket intresse. Kanske om jag kan få med folk till Siesta? Det är trots allt en ganska blandad festival med mycket kommersiellt poptrams, haha!

Sen vore det såklart överdrivet nice att dra till Sweden Rock, som nu har band som Guns'n'Roses (på deras Chinese Democracy-turné, tråkigt att deras senaste platta inte är så bra. Deras äldre material kickar den lätt!), Aerosmith, Slayer, Mastadon,Suicidal Tendencies, med flera! Värsta feta bandlistan i år. Men såklart är ekonomin ett problem, det kostar drygt 2300 kronor - och vet ingen som vore sugen att dra förutom Macke.

Dock så kom vi överens om Metaltown, blir svårt att samla ihop till båda kanske? Åh, varför har jag inte en miljon spänn?!

1 kommentar:

Jenny sa...

Köp en triss - plötsligt händer det! :D