lördag 14 augusti 2010

Bakis innan jag ens druckit?

Hej på er! Blev glad över den positiva responsen på föregående inlägg om min nya bloggdesign, tacktack!

Idag känns det som jag druckit en hel flaska vodka igår eller något. För jag är sjukt trött och seg och har ont i huvudet. Symptom som jag förknippar väldigt starkt med bakfylla. Av någon anledning...

Jag gick upp vid sju igår, och jobbade 08-16.00, sen var jag uppe hela natten till klockan sex. Det vill säga att jag var vaken ungefär ett dygn. Det är visserligen ingen bedrift, många klarar två dygn utan problem. Men jag behöver min sömn. Jag älskar att sova! Så idag känns det som jag är bakfull INNAN jag ens varit på fest. Sjukt drygt. För jag måste piggna till snart, och allt kaffe i världen verkar inte hjälpa.

Jag ska nämligen, som jag nog nämnde, på fest ikväll hos Jocke som fyller 21. Så jag ska knalla bort till kiosken och bränna ännu mer pengar (köpte 1,5 l Dr Pepper, energidryck och chips som jag krängde i mig igår), för jag behöver en powerking! Och lite "blannevann" (alltså skånska för groggvirke, som jag förklarat förr.). Undrar vad ägarna kommer att tro om mig.. Kanske bättre att köra till konsum så de inte tror att jag är helt sockerberoende eller nåt. Ja, jag gör nog det! Men först får jag duscha, klä på mig och försöka se mänsklig ut igen?

Och just det. Imorgon kommer att bli ett helvete, för vid tre kommer farmor och farfar för att fira farsan. Så då kan man inte sova till två, som idag. Bäst att försöka ta det lungt ikväll. Fast det har jag sagt många gånger förr och vi vet ju hur det har gått... Hehe.


Nåja. Ha det bra och tills nästa gång:

Inga kommentarer: