lördag 30 oktober 2010

Jag vet, jag vet precis hur, jag flyger över eran mur.

Låten har ingenting med nånting att göra egentligen, mer än att varje gång jag hör Die Mauer på Bandit eller nån annanstans så blir jag i extas. Den är så JÄVLA bra!!

Ja, ni märker själva... Hur som helst!


Min helg har varit ytterst händelselös, igår skrev jag tenta (den känns klar nu, syrran ska bara läsa den!) och kvällen spenderades med en påse chips, en powerking, två filmer och lite hostmedicin. Jag var nerbäddad halvsittandes i min säng, med fötterna på min stol och hade täcket runt mig som en kokong. Ganska mysigt, trots allt!

Jag kände mig på bättre humör och sådär sprudlande pigg ett tag - ni vet den här rastlösa glada känslan när man börjar bli frisk? Men det var kanske koffeinet, för sen blev jag hur varm som helst (het är jag alltid! HAHA.) och började undra ifall jag hade feber.

Resterande av dagen kommer att spenderas med världens tråkigaste kurslitteratur och sen ikväll ska jag iväg på fest - vilket känns mindre bra när man är sjuk, kanske. Dock kan ni vara lugna, jag kommer att köra ut dit i ödemarken för annars hade jag inte kommit hem, tror jag. Så inte en droppe alkohol kommer att förtäras.

Antagligen kommer jag att köpa nån lättöl och energidryck att dricka ikväll, mest för att ha nåt i handen, nåt att dricka. Ja, det lugnar mig. Nej, det är inget fel på mig, jag blir bara rastlös och nervös på att inte dricka på fest. Låter bra, right?

Jag kommer dessutom inte att känna någon där, eller knappt. Känner ju Natta samt Maja, twinsen, Jacob.. Ja, En handfull människor, som blir en bråkdel av alla som kommer, men trots allt. Det kan komma allt mellan trettio och femtio pers ikväll, har jag hört. Det enda problemet är att jag är fruktansvärt blyg. Speciellt när jag till råga på allt är nykter! Får väl svälja min sociala fobi ikväll och försöka ha trevligt i alla fall?

Natta, förlåt att jag inte är mer pepp inför din fest. Känner mig inte helt kry.

Inga kommentarer: