torsdag 14 oktober 2010

Peppen?

Idag börjar det kännas, peppen alltså.

Har varit och kollat in lokalen idag, har inte varit där på tio år eller något. Så idag var jag där, men PRO (pensionärernas riksförbund) behövde nykeln till nåt möte ikväll. Hahaha. De verkade lagom skeptiska dessutom, men de har ingen talan i vem som får hyra lokalen, så. 

Basen dunkar redan, fast på mitt lilla rum endast än så länge. Vet inte riktigt hur jag ska göra, har lite problem med musiken, har spotify premium - men på den stationära datorn.. Trodde det gällde vart man än logga in, men icke. Så jag funderar på att dra dit den, men skulle nåt hända med min älskade dator...haha. En nörd utan dator, det funkar ju inte. Men det fixar sig. Negativt med Spotify är dock att folk byter hela förbannade tiden. Men med premium kan man ha offline-mode och bara ett fåtal listor, för att minimera jobbiga byten?

Nåja, det ska vi lösa. Frågan är bara hur jag ska lyckas plugga, när jag har så mycket pepp-energi att jag inte kan sitta still. Samt hur jag ska lyckas gå upp och städa dagen efter - samt ha lokalen klar till klockan tolv. Uuuh. Det är en ännu större fråga.

"Känner ingen ånger, jag känner ingen ånger."

Maskinen är så jävla pepp, jag ska fan festa ångerslöst som om det inte fanns nån morgondag i alla fall, det ska bli fett! Hur mycket sömn jag får och hur väl jag mår dagen efter, det återstår att se, så förvänta er inga inlägg i helgen, haha.

1 kommentar:

Eriiiiiiika sa...

Aeeee skippa plugget och festa STENHÅRT.

Skoja. PLUGGA.