lördag 2 oktober 2010

För tråkig för intressanta inlägg.

Jag har verkligen ingeting att skriva om, idag heller. Märker en markant nedgång av kommentarer, jag ber om ursäkt fall min blogg är tråkig, men händer det ingeting i mitt liv så har jag inte heller något att skriva om.

Just nu är det en stilla period av mitt liv, jag har tröttnat på att festa varje helg - och festa hårt. Det är inte vidare nyttigt, heller. Men jag tvivlar på ifall jag lever mycket nyttigare, egentligen. Jag har inte tränat på en vecka, för min hals är konstig och gör ont lite ibland. Dessutom är jag lat. Imorgon ska jag träna. Nu har jag skrivit det i min blogg, då måste jag göra det med, för jag är ingen lögnare!


Det tråkiga är att det inte tycks vara något på teve ikväll och sitter jag vid datorn hela kvällen ikväll med så dör jag nog av uttråkning. Får väl nöja mig med vad som familjer väljer att glo på och svälja min bitterhet. Kanske tröstar jag mig med lite chips eller något annat gott. Kanske godis!

I övrigt händer det som sagt inte så mycket i mitt liv. På måndag börjar den andra delkursen och jag kommer att översköljas av litteratur som måste läsas - men som jag omöjligt hinner med. Jag nöjer mig med delar och att försöka få en allmän förståelse. Samt att klara tentan. USCH. Det blir saltenta i början av November, min första saltenta... Jag tenderar att få panik på prov/tentor i en sal, med väldigt begränsad tid. Allt bara försvinner och man sitter och hoppas.


Nåja. Nu ska jag dra ner och äta gott - sen blir det ännu en ganska tråkig kväll som spenderas framför teven. Jag har fortfarande inte listat ut hur man har en rolig helg utan att festa...?

3 kommentarer:

Erika sa...

Jag läser alltid, lilla lilla hence. Saknar dig plutteN.

HEHE jag ska med träna, deal?

Unknown sa...

Yay! Men DU är liten :D Och blond! Men saknar dej me (:

Bra, vi säger det! Deal!

Natta sa...

det var ju red bull X fighters igår ju >=(