torsdag 13 maj 2010

Endorfinerna som talar?

Vet inte om det är endorfinerna som talar, men ikväll känns allt bra. Trots allt. Men det skiter vi i..

Morsan och Farsan är på bio, det vill säg att jag har huset för mig själv. Det är alltid härligt! Har trummat, spelat hög musik, och nu har jag suttit ett tag vid teven och druckit nån grogg. Jag har nämligen för mycket sprit och istället för att bli för full imorgon och må totalt skit på lördag så dricker jag upp lite grann ikväll.

Hoppas förresten att farsan inte följer min blogg längre, men det tvivlar jag på! Annars är jag lite trouble. Men hur som helst, endorfinerna flödar i hjärnan och det känns sjukt soft. Imorgon ska jag träna (sköönt att träna!), sen så kommer Erika till ktown imorgon så vi ska ha grillfest och det ska bli jäävligt nice! Jag och muffe ska supa ner dig, bara så du vet!

Har inte så mycket mer att tillägga, blir ett kortinlägg idag. Denna låten är soft som fan, trots att den är lite popig och har inslag av rap, så är den sjukt somrig och skön tycker jag. Sommarplåga 2010?

3 kommentarer:

Annica sa...

Jag tror att Edward Maya & Vika Jigulina - Stero Love blir en sommarplåga, den är typ redan det. Men det är faktiskt den enda "dunk dunk" låten som är nice.

Unknown sa...

Den har jag inte hört, ska genast plåga mig själv med dess lyriskt tomma dunk!

Unknown sa...

Jo den hade jag såklart hört, men klarar sig sällan undan från kommersiell radios eviga uttjatande av låtar.

Hoppas inte den blir sommarplågan, avskyr den redan lite grann.. Röstar på Train- Hey Soul Sister, eller Travie McCoys Billionare! Jävligt softa sommarlåtar faktiskt! Men jag har väl ingen röst i sånt, tyvärr.