onsdag 26 januari 2011

So he hides behind the music, 'cause he likes it that way.

Hej på er, tänkte att jag skulle skriva ett inlägg, för det har jag inte gjort på ett tag.

Sen senaste inlägg har jag festat i fredags och hade kul,  kanske lite för kul men det gjorde tydligen ingenting, mer än Tricia fick stå ut med mitt evinnerliga fylletjat. Nåväl! Det var trevligt!

Lördagen spenderades med att spela Burnout på Playstation 2 och gå med Daisy för att få huvudet att klarna något samt att trycka i oss friterat allt möjligt på Restaurang Peking. Jag beställde friterade räkor, sen en kaffe på det, sen rullade vi hem och hamnade i mat-koma framför någon film. Kan helt enkelt beskrivas som en jättemysig helg med älskling, som avslutades med att vara en stund hos farsan på söndagkvällen!


Igår tror jag det var jag handlade skivor och idag var vi på stan igen och jag handlade en jättemysig tröja och en skjorta. Ni får ett par bilder som utfyllnad!





Ignorera mina ansiktsuttryck. Bilden på skjortan blev lite dålig för blixten reflekterades och gjorde att skjortan såg skum ut,  
                                                            men den är i alla fall svart med vita små ränder.

 


Black Sabbath- Sabbath Bloody Sabbath, Kiss- Destroyer, Crashdïet- Rest In Sleaze, Ozzy - Blizzard Of Ozz, Marilyn Manson- Holy Wood, W.A.S.P - W.A.S.P, Pantera- Cowboys From Hell



                                               Halva skivsamlingen... Behöver ett nytt skivställ?



                                      Resterande skivor, totalt har jag ca 50. Den ska expanderas kraftigt och snabbt!



Ber om ursäkt för ett kort och ganska dåligt inlägg, känns åtminstone som det, men jag är fruktansvärt trött, så nu ska jag lägga mig! God natt och rock on!

7 kommentarer:

Tricia sa...

TFK <3 Har den på huvet konstant!

Och jag gillade dina inköp mycket^^ Finfina! <3

Eriiiiika sa...

vilka mysiga tröjor, jättefeejna.

azzååååååh. jag har så jävla tråkigt. heh. puss.

Unknown sa...

Älsk: Aa den är asbrao! Tack <33

Erika: Mys var ordet, massa gos! Gör nåt då? :D

Annica sa...

Tycker att du är väldigt lik Jay smith på dina "outfits" bilder :) Iallafall första bilden och jag tror det är mycket tack vare nya gos tröjan, blonda håret med mössa. Vet inte varför, såg inte alls på idol så men har ju sätt honom på bild. Whatever, det jag vill komma fram till att jag tycker du var lik honom på dessa bilder!

Rock on.

Unknown sa...

Annica: Du är långt ifrån den första som liknar mig med Jay. Ett tiotal personer minst har påpekat det sen han blev "känd" (inom ett par månader försvinner han ur det mediala rampljuset).

Jag gillar det inte rikigt, även om han i de flestas tycke är "snygg" är jag dock mycket snyggare, och vill känna att jag har en egen stil. Är ingen jävla Idol-wannabe!

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Annica sa...

Man kommer allid få höra att man är lik någon. Jag menar jag har både en bror och en pojkvän som färgar håret svart och har piercing i läppen, de blir ju automatiskt "Dregen" för alla andra runt omkring. För alla som har lättpiercing och svart hår är ju Dregen verkar det som, haha.

Klart du har en egen stil, jag menade inte att du efterliknade honom, tyckte bara du var lik honom på bilderna. Jag menar en bild och IRL är en stor skillnad, skulle man sätta er två bredvid vet jag inte om likheten skulle vara så stor.

Det är bättre att dö som ett orginal, istället som en jävla kopia! :)