söndag 2 januari 2011

Snabb uppdate

Hej och allt sånt!

Jag har inte haft tid och ork att uppdatera min blogg (kanske för att jag varit så mycket med Tricia) och.. Jag måste erkänna att jag inte riktigt har orken att skriva ett fullständigt inlägg idag heller så det punktform. Ni får stå ut med det tyvärr.

-Julen sög. Förutom dagarna omkring som var jättemysiga men själva julen var som vanligt tråkig och traditionell!

- Nyår var awesome, galet, snöigt, mysigt underbart. Medges att jag däckade, men man blir trött av alkohol och det var efter tolv. Jag är inte gammal, jag skyller på all Xanté (päronkonjak) som Danny bjöd på, den är farlig!! Men ändå, awesome. Låter filmerna Tricia spelade in tala för sig själva! (nedan)

-Jag kommer att vara utan internet i veckan. Imorgon blir det full flytt till lägenheten, möbler osv. Tror inte där är internet, sen på tisdag ska jag hänga med Tricia till Svedala utan internet, men med ett kilo godis och en hårddisk full med serier och filmer, så det kommer att bli jättemysigt!


-Jag har ont i halsen. Hoppas det går om igen, måste varit allt lek i snön på nyår. Men kul var det!! Det var allt för mig, god fortsättning och....









..Rock on!

3 kommentarer:

Tricia sa...

"Vi ska däcka Alex! Eller jag menar.." xD You be funneh! <3

Svettdala ftw! Katter ftw! Mys/film/ godiskrängende ftw! :D

Eriiiiiiika sa...

Hahahahahahhha älskar när du juckar hunden. Så jävla full du är hence.

hehe. pussy.

Natta sa...

håller med erika! sexigt hur du juckar mot hunden ;)