fredag 3 december 2010

Get your hands off this glass, last call, my ass!

Hej och hallå! Idag tänkte jag väga upp mitt förra, ganska negativa, inlägg med ett positivare inlägg! Men först vill jag bara säga tack så mycket för ert stöd, det betyder!

Jag är nämligen ganska pepp, då jag ska ut och dricka ikväll på min favorit pub: Biljard! Enda stället där jag känner att jag hör hemma. Sist jag var där var jag (och alla andra) snorpackad(e) och fick utskällningar för jag satt på biljardborden och en ölflaska krossades. Oops! Det är svårt att toppa och riktigt så roligt ska jag inte ha ikväll!

Blir nog mer en ganska lugn kväll och umgås och ha skoj, men jag är ändå pepp! Har sett fram emot utgång hela denna tråkiga vecka av tentaångest och plugg som hänger över en. Så efter maten ska jag ta och blanda mig en Black Russian - nu när jag väl köpt hem Kahlúla. Lite kvinnodryck, men det blir jävligt fina drinkar. Ännu mer kvinnodryck är det om jag istället gör en White Russian, med mjölk i. En Black är bara Kahlüa och vodka - verkar som en riktigt farlig drink!

Men jag ska pröva en i alla fall! En drink bestående av sprit och sprit (eller aa, sprit och likör), detta kan bli en favorit känner jag! Men som sagt, den verkar rätt farlig! Vet inte vad jag ska beställa sen på krogen, eftersom jag inte har tid att må dåligt imorgon... Måste plugga! Så jag borde inte dricka öl, även om det är billigast och väldigt gott.

Det blir nästan alltid öl ändå, när man är på Biljard. Knepigt läge. Vi får ser ifall jag fyller på med en till Black Russian istället - den borde vara värd sina 80 spänn. Känns ändå ekonomiskt eftersom man borde bli snabbt påverkad, men jag vill ha nåt i handen hela tiden så en räcker inte till.. Öl hade varit ultimat. FAN alltså.

Nåja, kommer bli en fin kväll i alla fall! Hur kommer ni att spendera helgen gott folk?

Ta det nu (inte) lugnt med drycken i helgen och rock on!

2 kommentarer:

Erika sa...

Låter najs. Skippa ööööölen, äckligt ju. För det mesta (a)

Jag ska JOBBA med mina gamlingar, plugga och SHOPPA :D

Unknown sa...

Öööölen är god! Woho, jubba! Jobba, jobba jooobbaa!

Men du tjänar cash iaf, det är alltid fint =)