fredag 18 december 2009

'Cause every girl's crazy for a sharped dressed man.

Idag är jag på bra humör. Det är mysigt att vakna och se ett vitt vinterlandskap, med snö på taken och snöflingor som ringlar ner från skyn.

Ikväll blir det fest och utgång, och vi ska köra "suit-up". Vi kommer vara stiliga som få! Det kommer att bli roligt!

Jag är troligtvis för trött för att skriva något mer vettigt idag, jag gick upp för en timme sedan ungefär, och är fortfarande trött. Är det något fel på mig?

Men egentligen är det inte så konstigt, med tanke på att jag inte somnade förrän vid tre, fyra-tiden inatt. Usch, jag måste vända tillbaka dygnet. Nån gång. Efter nattens eskapader. Eventuellt.

1 kommentar:

Blondie sa...

Jag har sett, och ändrat till denna på min gamla blogg (därifrån utgår jag och läser bloggarna jag följer) MEN hur mycket kommenterar du själv herrn??