onsdag 23 maj 2012

We can burn brighter than the sun.

Idag är en så jävla bra dag! Något stressigt de få timmar jag var på jobbet från 7-12 men det är inte mitt problem att de har svårt att hinna med sina order! De brukar klara det innan lastbilen kommer så, jag bryr mig verkligen inte!

För idag skiner solen och jag är hemma tidigt för att bilen är på verkstaden, så efter att vi ätit lite ska vi ut och lägga oss och sola och ha det bra tills den ska hämtas igen! Så jävla skönt, när det är sommar och sol vill man inte jobba. Men pengar måste man ju ha, speciellt när jag går back 3000 spänn för att byta bakre stötdämparna på bilen, och sweden rock närmar sig med stormsteg! Det brukar bli en dyr historia med öl.skräpmat, bandtröjor och skivor! Förbannade stånd (Haha stånd. Jag vet, jag är sjukt omogen och jag älskar att va det! ) som lockar med sådana underbara saker. Det är verkligen min achilles-häl! Men det är även sånt som gör livet värt att leva, de små underbara sakerna som mat, öl, festival och soliga dagar!


Kan inte fatta att det bara är 14 dagar kvar till SRF!! Nä, nu blir det simpsons, kaffe och pasta sen ska vi ut i solen! Livet är fan så gött ibland! Rock on!

1 kommentar:

Annica sa...

Åh, vill med till srf :( Avundsjuk jag är på dig nu ;) ROCK ON.